شرکت Quantum®، پیشگام در راه‌حل‌های مدیریت داده‌های انتها به انتها که برای عصر هوش مصنوعی طراحی شده‌اند، دستگاه‌های پشتیبان تمام فلش سری DXi را برای تسریع فرآیندهای کلیدی حفاظت از داده‌ها معرفی می‌کند که به مشتریان کمک می‌کند تا به طور مؤثرتری عملیات‌های مهم فناوری اطلاعات را آماده، محافظت و بازیابی کنند. از باج افزار و سایر خطرات داده.

سری T DXi

با ابتکارات مبتنی بر داده، مانند هوش مصنوعی، یک اولویت بالا، همراه با تهدید مداوم و همیشه حاضر باج افزار، حفاظت از داده ها یک سرویس ضروری در همه سازمان ها است.

DXi T-Series کارآمدترین پلتفرم مدیریت داده های پشتیبان صنعت را با وسایل فشرده، همه جانبه و تمام فلش گسترش می دهد که به راحتی قابل استقرار و استفاده در لبه، هسته و ابر برای محافظت و بازیابی سریع و کارآمد هستند.

حفاظت از داده ها

با بهبود مستمر در چگالی، هزینه، عملکرد و بهره وری انرژی ، فلش QLC انتخاب مناسبی برای نسل بعدی حفاظت از داده ها است، به ویژه برای پایگاه داده های ارتباطی و NoSQL حیاتی، سیستم های فایل، و ذخیره سازی اشیاء که انرژی زیادی به داده ها دارند. سانام میتال، معاون مهندسی DXi کوانتوم می گوید: گردش کار، دریاچه های داده و خطوط لوله هوش مصنوعی .

« با دستگاه‌های پشتیبان تمام فلش سری T DXi، مشتریان ما می‌توانند به طور موثرتری از داده‌های خود محافظت کنند و در مواجهه با یک حمله گسترده باج‌افزار به سرعت عملیات را بازیابی کنند .» 

بازیابی سریع باج افزار

این راه‌حل‌های جدید مجموعه تمام فلش‌های کوانتوم را فراتر از راه‌حل‌های ذخیره‌سازی فایل‌ها و اشیاء Quantum Myriad™، StorNext™، و ActiveScale® گسترش می‌دهند تا شامل دستگاه‌های DXi T-series بهینه‌سازی شده برای حفاظت از داده‌ها و بازیابی سریع باج‌افزار باشد .»

دستگاه‌های پشتیبان‌گیری DXi مدت‌هاست که پشتیبان‌گیری ساده و مقیاس‌پذیر، حفاظت از داده‌ها و بازیابی بلایای طبیعی را در سراسر سایت‌ها ارائه کرده‌اند تا تداوم کسب‌وکار مورد اعتماد مشتریان را فراهم کنند.

اولین دستگاه پشتیبان هدف تمام فلش

با سری T DXi، کوانتوم اولین دستگاه پشتیبان هدف تمام فلش صنعت را معرفی می‌کند که برای استقرار لبه‌ها، کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​(SMB) و زیرساخت‌های ذخیره‌سازی داده‌های حیاتی طراحی شده است. DXi T-Series به مشتریان کمک می کند تا به طور فعال در برابر حملات سایبری آماده شوند و از آنها محافظت کنند و در صورت حمله، اطلاعات خود را به سرعت بازیابی کنند.

پلتفرم تمام فلش سری T DXi با سرعت جذب تا 113 ترابایت در ساعت، عملکرد فوق‌العاده‌ای را به دست می‌آورد که تا 65 برابر نرخ پشتیبان‌گیری سریع‌تر و تا 13 برابر زمان بازیابی سریع‌تر در مقایسه با راه‌حل‌های لوازم خانگی رقیب مبتنی بر هارد دیسک ارائه می‌کند.

آبرسانی مجدد داده ها

با عملکرد تمام فلش سری DXi، مشتریان می‌توانند برنامه‌های پشتیبان‌گیری تهاجمی‌تری را برای اهداف نقطه بازیابی بهتر (RPO) انجام دهند، مجموعه‌های داده‌های پشتیبان را به طور منظم اعتبارسنجی کنند و روش‌های بازیابی را آزمایش کنند، نسخه‌های پشتیبان را برای بدافزار با استفاده از اسکن ویروسی فعال و بلادرنگ تجزیه و تحلیل کنند. و در صورت حمله به اهداف بازیابی سریعتر (RTO) برسید.

بعلاوه، DXi T-Series آبرسانی داده ها را برای سرعت بخشیدن به سایر گردش های کاری کلیدی، از جمله تست و توسعه برنامه برای تجزیه و تحلیل و توسعه برنامه، کشف الکترونیکی و انطباق، و بایگانی طولانی مدت سرعت می بخشد.

70 برابر کارآمدتر

دستگاه های سری DXi با مقیاس بندی از 15 تا 120 ترابایت قابل استفاده در ضریب فرم 1U بهینه، از فناوری کاهش داده های ثبت شده کوانتوم بهره می برند تا حداکثر 70 برابر استفاده موثرتر از منابع فلش را ارائه دهند.

دستگاه‌های سری T DXi با قابلیت‌های تکرار، لایه‌بندی ابری و تغییرناپذیری به‌علاوه اکوسیستم نرم‌افزاری غنی از جمله Veeam، Veritas و Commvault، به‌طور یکپارچه با منابع DXi مستقر در لبه، هسته و ابر برای داده‌های انتها به انتها همکاری می‌کنند. حفاظت.

نقش داده ها

کوین کورکوران، معاون فروش Storage IT Solutions، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های مدیریت داده در غرب میانه، می‌گوید: « نیازهای حفاظت از داده‌های مشتریان ما با توجه به نقش حیاتی داده‌ها در عملیات تجاری آنها به سرعت در حال تغییر است.

هوش مصنوعی و سایر موارد استفاده غنی از داده باعث افزایش مجموعه داده ها، نگهداری طولانی تر و افزایش دسترسی به داده ها می شود .

پشتیبان گیری سریع، ساده و ایمن

سری T DXi به ما کمک می‌کند تا نیاز به پشتیبان‌گیری سریع، ساده و ایمن را برطرف کنیم و مهم‌تر از همه، مشتریان ما را قادر می‌سازد تا در صورت مواجهه با حمله باج‌افزار یا سایر فاجعه‌های داده، به سرعت اطلاعات خود را بازیابی کنند .»

دستگاه های پشتیبان سری DXi برای عرضه در سه ماهه دوم سال 2024 برنامه ریزی شده است.