بوش هوش بصری را با راه حل های هوشمند برای صنایع و امنیت ساختمان در ISC West به سطح جدیدی می آورد

علیرضا کهن
24 اردیبهشت 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بوش هوش بصری را با راه حل های هوشمند برای صنایع و امنیت ساختمان در ISC West به سطح جدیدی می آورد

در ISC West 2024، 10 تا 12 آوریل، در غرفه 11053، بوش راه حل هایی را با استفاده از هوش بصری و صوتی برای افزایش امنیت، ایمنی و عملیات در سراسر صنایع، از جمله انرژی و تاسیسات، آموزش، شهرهای هوشمند و غیره به نمایش خواهد گذاشت.

Pro Intelligent Video Analytics Pro

تجزیه و تحلیل های ویژه برنامه مبتنی بر لبه به طور دقیق اشیاء را شناسایی، طبقه بندی و شمارش می کند، و جدیدترین دوربین های فیلمبرداری بوش را قادر می سازد تا به عنوان حسگر عمل کنند، به عنوان پایه راه حل هایی عمل می کنند که به ایمن سازی محیط ها، افزایش ایمنی برای ساکنان ساختمان، و گرفتن داده ها برای تصمیم گیری کمک می کند. -ساخت.

با سرمایه‌گذاری‌های مداوم در هوش مصنوعی که منجر به مجموعه گسترده‌ای از پیشنهادات Intelligent Video Analytics Pro (IVA Pro) می‌شود، بوش همچنان به افزایش قابلیت‌های دوربین‌های خود ادامه می‌دهد تا ارزش بیشتری برای کاربران به ارمغان بیاورد.

آشکارسازهای حرکتی Gen2

برای ایمن‌سازی ساختمان‌ها، بوش با دوربین‌های هوشمند جدید به مجموعه‌ی سیستم‌های ویدیویی خود اضافه می‌کند و ردیاب‌های حرکتی سری تجاری (Gen2) را راه‌اندازی می‌کند که حتی عملکرد بهتری برای گرفتن و ایمنی هشدار نادرست ارائه می‌کنند.

با افزایش قابلیت‌های تشخیص برای بهبود امنیت و ایمنی سایت حیاتی، بازدیدکنندگان غرفه راه‌حل‌هایی را برای شناسایی و جلوگیری از نقض‌های محیطی در سایت‌های انرژی و تاسیسات مشاهده خواهند کرد.

VAT Pro Perimeters

دوربین‌های Bosch با محیط Intelligent Video Analytics Pro (IVA Pro) تشخیص دقیق و دوربرد افراد یا اشیاء، از جمله مزاحمان‌هایی که در چمن‌های بلند می‌خزند یا پنهان می‌شوند را فراهم می‌کنند. پس از شناسایی، تجزیه و تحلیل یک دوربین متحرک بوش میکروفون را برای حرکت، شیب، و زوم به مکان شی و ردیابی حرکات آن با IVA Pro Intelligent Tracking فعال می کند.

به طور همزمان، تشخیص روشنگر نور سفید دوربین را روشن می کند و بلندگوی بوق IP را برای پخش پیامی فعال می کند و به مزاحم اطلاع می دهد که تحت نظارت هستند. این راه حل خودکار به جلوگیری از آسیب یا سرقت کمک می کند.

برای افزایش ایمنی و کارایی در شهرهای هوشمند، داده ها را ضبط کنید

هوش مصنوعی (AI) ایمنی را در شهرها بهبود می‌بخشد و دوربین‌ها را قادر می‌سازد تا فراتر از نظارت گسترش پیدا کنند و به عنوان حسگرهایی عمل کنند که با تشخیص خودکار حوادث و هشدارها، ترافیک خودرو و عابران پیاده را به طور مؤثر جریان می‌دهند.

این حسگرهای هوشمند با پخش فراداده، برنامه ریزان و مهندسان را به اطلاعاتی مجهز می کنند تا تصمیمات مبتنی بر داده اتخاذ کنند که ایمنی را افزایش می دهد.

سرویس مبتنی بر ابر IQsight Data Fusion

سرویس جدید مبتنی بر ابر IQsight Data Fusion، ابرداده‌های ویدئویی خام ساختار نیافته را به داده‌های سازمان‌یافته برای کاربران تبدیل می‌کند تا بینش‌های بصری ایجاد کند که از تصمیم‌گیری پشتیبانی می‌کند.

با توانمندسازی آنها برای استفاده از قدرت داده های ویدیویی، داشبوردهای تعاملی با اطلاعات کاربردی، گزینه هایی برای صادرات داده ها در قالب های رایج و دسترسی مستقیم API برای ادغام آسان با ابزارهای تجسم رایج برای تجزیه و تحلیل پیشرفته تر ارائه می دهد. یک راه حل همه کاره برای شهرهای هوشمند و سایر صنایع مانند انرژی آموزشی و خدمات شهری، نیاز به معماران داده پرهزینه یا سخت افزار اضافه شده برای تجزیه و تحلیل را از بین می برد.

پلاک IVA Pro و مدل IVA Pro Make

برای قابلیت‌های بیشتر ضبط داده، Bosch پیش‌نمایش IVA Pro License Plate و IVA Pro Make Model را انجام می‌دهد که جزئیات پلاک، خودرو و مدل خودرو را به جریان فراداده اضافه می‌کند.

IVA Pro License Plate تشخیص پلاک را در برنامه‌های کنترل دسترسی خودروهای کم سرعت و باجه عوارض یا محیط‌های با سرعت متوسط، مانند نظارت بر شهر و نظارت بر ترافیک جریان آزاد ارائه می‌کند.

جفت کردن هوش مصنوعی صوتی و تصویری برای تشخیص اسلحه در محوطه مدرسه

سیستم تشخیص تفنگ بوش اولین سیستمی است که هوش مصنوعی صوتی و تصویری را برای رویکردی چندلایه که برای تشخیص تفنگ در مدارس طراحی شده است، جفت می کند. هنگامی که فردی که اسلحه به دست می‌گیرد به ورودی مدرسه نزدیک می‌شود، دو دوربین Flexidome 5100i با تشخیص تفنگ بصری IVA Pro برای هشدار سریع به پرسنل طراحی شده‌اند.

اگر یک تفنگ به صورت بصری شناسایی نشود، لایه دوم، یک دوربین پانورامیک 5100i Flexidome با تجزیه و تحلیل صوتی هوشمند برای تشخیص و طبقه‌بندی تیراندازی‌ها و در عین حال تخمین دقیق جهتی که از آن سرچشمه می‌گیرد، طراحی شده است. سیستم مبتنی بر دوربین تقریبا نامرئی ایمنی را بهبود می بخشد و در عین حال جریانی بدون اصطکاک و فضایی دلپذیر را برای ارتقای یادگیری ارائه می دهد.

بوش هوش بصری را با راه حل های هوشمند برای صنایع و امنیت ساختمان در ISC West به سطح جدیدی می آورد

رویدادهای ویدیویی را با پیشنهادات داخلی یا مبتنی بر ابر مدیریت کنید

سیستم مدیریت ویدیوی بوش (BVMS) –  مشتریان انعطاف‌پذیری برای مدیریت آلارم‌های تحلیلی و مشاهده ویدیوهای مرتبط به روشی که بهترین نیازهایشان را دارد با گزینه‌های راه‌حل مبتنی بر فضای مجازی و مبتنی بر ابر دارند.

سیستم مدیریت ویدئوی بوش (BVMS) بالاترین سطح از قابلیت‌های مدیریت حادثه و حداکثر انعطاف‌پذیری را برای ارائه زنده و پخش مداوم ویدئو برای تاسیسات حیاتی، مانند سایت‌های دولتی و دیگر ساختمان‌های با امنیت بالا، ارائه می‌دهد.

سرویس VideoView+ – سرویس جدید VideoView+ اعلان‌های رویداد فوری را برای کمک به کاربران در پاسخ سریع به آلارم‌ها ارائه می‌کند.

این یک سرویس ابری سبک و مقرون به صرفه برای نظارت تصویری از راه دور است که هزینه‌های سخت‌افزاری و زیرساخت‌های مورد نیاز را برای کسب‌وکارهایی با چندین سایت کاهش می‌دهد. تجزیه و تحلیل Bosch همچنین به طور یکپارچه با راه حل های شرکای صنعتی، مانند راه حل های Milestone Systems و Genetec ادغام می شود.

بوش هوش بصری را با راه حل های هوشمند برای صنایع و امنیت ساختمان در ISC West به سطح جدیدی می آورد

فضای داخلی و خارجی ساختمان را ایمن کنید

سیستم‌ها و راه‌حل‌های ویدیویی مبتنی بر هوش مصنوعی می‌توانند ساختمان‌ها را به محیط‌های هوشمند، کارآمد و ایمن تبدیل کنند.

جدیدترین دوربین های بوش دارای هوش مصنوعی داخلی هستند و برای ساختمان های تجاری تا با امنیت بالا مناسب هستند.

سری دوربین های Flexidome و Dinion

در ISC West، بازدیدکنندگان دوربین گنبدی Flexidome micro 3100i با طراحی محتاطانه و جمع و جور و دوربین گلوله IR Dinion 3100i را خواهند دید که برای کاربردهای خارج از منزل که به یک بازدارنده فشرده و در عین حال قابل توجه نیاز دارند، ایده آل است. دوربین گلوله Dinion 5100i IR تشخیص فضای باز را در روز و شب با کیفیت تصویر بالا در نور کم و نور مادون قرمز دوربرد تضمین می کند.

دوربین IR گوشه Flexidome 7100i از مانیتورینگ در فضاهای بسته با میدان دید وسیع و بدون نقاط کور، کیفیت تصویر عالی در نور کم با IR نامرئی و پوشش حریم خصوصی برای مناطق حساس پشتیبانی می کند. هر دوربین با IVA Pro Buildings از پیش نصب شده است که تشخیص نفوذ پیشرفته در داخل و اطراف ساختمان ها را ارائه می دهد.

ساختمان های IVA Pro

بوش نشان می‌دهد که چگونه دوربین‌هایش امنیت کامل ساختمان را در فضاهای بیرونی و داخلی، از جمله ورودی‌ها و لابی‌ها، راهروها و راه پله‌ها، آسانسورها و موارد دیگر فراهم می‌کنند.

نمایش غرفه تعاملی نشان می‌دهد که چگونه ترکیب کنترل دسترسی با دوربین‌های بوش دارای ساختمان‌های IVA Pro به تشخیص دم در ورودی ساختمان‌ها یا مناطق با امنیت بالا کمک می‌کند.

بوش هوش بصری را با راه حل های هوشمند برای صنایع و امنیت ساختمان در ISC West به سطح جدیدی می آورد

هوشمند کردن محصولات

برای افزایش بیشتر امنیت ساختمان، ردیاب‌های حرکتی جدید سری تجاری (Gen2) از حسگرهای MEMS (سیستم‌های میکروالکترومکانیکی) استفاده می‌کنند تا عملکرد بهتری در صید و ایمنی هشدار کاذب ارائه دهند.

با حسگرهای MEMS، سری تجاری (Gen2) جهت گیری آنها را درک می کند و اگر آشکارساز به صورت وارونه نصب شده باشد، یک نشانه بصری برای هشدار به نصب کننده ارائه می دهد.

آشکارسازهای TriTech

حسگرهای MEMS همچنین تشخیص دستکاری در محل نصب را آسان‌تر می‌کنند، مثلاً اگر فردی بخواهد آشکارساز را از دیوار بیرون بکشد یا براکت‌ها و مفاصل چرخشی آن را جدا کند.

این آشکارسازهای TriTech برد تشخیصی تا 15 متر را ارائه می‌کنند و برای استفاده در داخل اماکن تجاری با ریسک متوسط ​​تا بالا، مانند ساختمان‌های اداری و کارخانه‌ها، بانک‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی مناسب هستند.

رابط کاربری پیشرفته

پاسخ های سریع، دقیق و قابل اعتماد به حوادث اضطراری برای ایجاد امنیت ضروری است. گیرنده ایستگاه مرکزی نرم افزار CONETTIX B6800-SR یک پلت فرم دریافت IP مبتنی بر نرم افزار است که دارای فناوری ارتباطی IP بوش CONETTIX برای دریافت پیام های هشدار، پردازش سریع داده ها و انتقال ایمن اطلاعات به نرم افزار اتوماسیون نظارت است.

نصب، استفاده و نگهداری از B6800-SR بر روی نرم‌افزار ویندوزی تجاری خارج از قفسه کار می‌کند. با رابط کاربری پیشرفته مبتنی بر مرورگر، نرم افزار خاصی برای نصب بر روی ایستگاه های کاری اپراتورها وجود ندارد.

فناوری نفوذ نوآورانه

ویژه برای ISC West 2024، غرفه بوش همچنین دارای نمایشگاه جدیدی است که محصولات و نرم افزارهای نفوذی را در طول سال ها نمایش می دهد.

نکات برجسته محصول از گذشته، پیشرفت‌های فناوری کنونی در کنترل پنل‌ها، صفحه‌کلیدها و حسگرها و نوآوری‌های نرم‌افزاری را نشان می‌دهد که تجربه مشتری را افزایش می‌دهد و ارزش جدیدی را برای امنیت ساختمان از طریق فناوری نفوذ به ارمغان می‌آورد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات و راه حل های بوش، به غرفه ISC West 11053 مراجعه کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.