راه آهن هند با فناوری تشخیص چهره Herta امنیت را افزایش می دهد

علیرضا کهن
29 اردیبهشت 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
راه آهن هند با فناوری تشخیص چهره Herta امنیت را افزایش می دهد

در یک ابتکار پیشگامانه برای تقویت تدابیر امنیتی، راه آهن هند با موفقیت راه حل های پیشرفته تشخیص چهره Herta را در سراسر شبکه گسترده ایستگاه های قطار خود در منطقه شرق اجرا کرده است. این پروژه تحول آفرین گامی مهم در جهت تضمین ایمنی و رفاه مسافران و کارکنان در سراسر سیستم راه آهن است.

این پروژه به بزرگترین پروژه در جهان در بخش حمل و نقل تبدیل می شود. دو منطقه دیگر نیز به Herta اهدا شده است که بعد از منطقه شرقی اجرا خواهد شد.

فناوری تشخیص چهره

به کارگیری فناوری پیشرفته تشخیص چهره Herta بخشی از تعهد شرکت راه آهن هند به پذیرش راه حل های پیشرفته برای افزایش امنیت است.

هدف شبکه راه‌آهن با بهره‌گیری از تخصص Herta ، ایجاد محیطی امن‌تر برای مسافران، کاهش تهدیدات امنیتی بالقوه و ساده‌سازی کارایی عملیاتی است.

ویژگی های کلیدی

ویژگی های کلیدی راه حل های تشخیص چهره هرتا که در 230 ایستگاه قطار با استفاده از هزاران دوربین نظارت تصویری اجرا شده اند عبارتند از:

  • شناسایی بی‌درنگ: فناوری هرتا قابلیت‌های شناسایی چهره در زمان واقعی را فراهم می‌کند و امکان شناسایی سریع و دقیق افراد در محوطه ایستگاه قطار را فراهم می‌کند.
  • امنیت پیشرفته: اجرای تشخیص چهره با شناسایی خودکار و هشدار دادن به مقامات در مورد حضور افراد با نگرانی های امنیتی بالقوه، امنیت را افزایش می دهد و به ایمنی کلی مسافران و کارکنان کمک می کند.
  • نظارت کارآمد: سیستم هرتا نظارت کارآمد بر ایستگاه‌های قطار را قادر می‌سازد و رویکردی فعال برای مدیریت امنیت ارائه می‌دهد. این فناوری به واکنش سریع به حوادث کمک می کند و حل سریع مسائل امنیتی را تضمین می کند.
  • رابط کاربر پسند: رابط کاربری بصری راه‌حل‌های هرتا، ادغام آسان با سیستم‌های امنیتی موجود را تسهیل می‌کند و تجربه یکپارچه را برای پرسنل راه‌آهن مسئول نظارت و مدیریت امنیت فراهم می‌کند.

الزامات امنیتی سختگیرانه

آقای راحت جین، MD IDIS INDIA، اشتیاق خود را نسبت به اجرای موفقیت آمیز آن ابراز کرد و اظهار داشت: ” ما خوشحالیم که ادغام موفقیت آمیز راه حل های تشخیص چهره هرتا را در راه آهن هند اعلام می کنیم .”

Startologic، شریک رسمی ناظر بر استقرار راه حل های تشخیص چهره هرتا در راه آهن هند، مفتخر است که بخشی از این پروژه تحول آفرین است. اجرای موفقیت آمیز توانایی فن آوری هرتا برای برآورده کردن الزامات امنیتی سختگیرانه یکی از بزرگترین شبکه های راه آهن جهان را نشان می دهد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.