فناوری داهوا «راه به سوی آینده ای پایدار» را در Intertraffic Amsterdam 2024 به نمایش می گذارد.

علیرضا کهن
22 اردیبهشت 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
فناوری داهوا «راه به سوی آینده ای پایدار» را در Intertraffic Amsterdam 2024 به نمایش می گذارد.

فناوری داهوا، یک راه‌حل و ارائه‌دهنده خدمات AIoT مبتنی بر ویدئو در جهان، اولین کار خود را در Intertraffic Amsterdam 2024 انجام داد و طیف متنوعی از راه‌حل‌های ITS را برای بهبود ایمنی جاده‌ها، بهینه‌سازی عملیات ترافیکی و کمک به توسعه شهری پایدار نشان داد.

در طول این رویداد، آقای وانگ جون، مدیر کل تحقیق و توسعه محصولات ITS در فناوری داهوا، یک سخنرانی کلیدی با عنوان “هوش مصنوعی ترافیک آینده را فعال می کند” ایراد کرد.

نقش فناوری های AIoT

بر اساس شیوه‌های داهوا، او نقش تحول‌آفرین فناوری‌های AIoT را در انقلابی کردن عملیات و مدیریت ترافیک با شناسایی تخلفات ترافیکی، پیش‌بینی الگوهای تراکم و بهینه‌سازی استفاده از زیرساخت برجسته کرد.

داهوا با تمرکز بر استفاده از نوآوری‌های دیجیتال برای مقابله با چالش‌های در حال تحول تحرک شهری، به طور مداوم هوش مصنوعی پیشرفته و فناوری‌های کلان داده را برای توسعه راه‌حل‌های کامل ITS، پوشش پارکینگ شهری، مدیریت یکپارچه ترافیک، کنترل سیگنال و غیره معرفی می‌کند.

بهبود ایمنی ترافیک

ایمنی جاده ها اساس نظم ترافیکی است. داهوا سیستم‌ها و راه‌حل‌های پیشرفته‌ای را به نمایش گذاشت که برای نظارت بر شرایط ترافیکی، تشخیص تصادفات، اجرای مقررات ترافیکی و بهینه‌سازی جریان ترافیک طراحی شده‌اند.

این سیستم‌ها نه تنها نظم ترافیکی را با شناسایی تخلفات رانندگی و ارسال هشدارهای مربوطه تضمین می‌کنند، بلکه به رانندگان هشدارهای خطر در زمان واقعی را در رابطه با رفتارهای مخاطره‌آمیز برای جلوگیری از تصادفات ارائه می‌کنند و در نهایت محیط‌های امن‌تری را برای رانندگان، عابران پیاده و همه کاربران جاده ایجاد می‌کنند.

افزایش بهره وری ترافیک

از نظر بهبود کارایی ترافیک و تجربه رفت و آمد، داهوا سیستم کنترل هوشمند سیگنال ترافیک خود را به نمایش گذاشت که به صورت پویا زمان بندی سیگنال را بر اساس شرایط ترافیکی زمان واقعی تنظیم می کند، به طور موثر زمان انتظار را کاهش می دهد و جریان ترافیک را در تقاطع ها بهینه می کند.

همچنین بینش‌هایی را برای مقامات ترافیک ارائه می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا تصمیمات مبتنی بر داده‌ها را برای کاهش ازدحام، افزایش جریان ترافیک و بهینه‌سازی زیرساخت‌های جاده‌ای اتخاذ کنند.

بهینه سازی عملیات ترافیک

داهوا علاوه بر ایمنی و کارایی، تخصص خود را در مدیریت پارکینگ شهری نیز نشان داد. راه حل جامع پارکینگ هوشمند آن، تشخیص فضای پارک، راهنمایی پارک، مکانیسم های اجرایی خودکار و پلت فرم های مدیریتی یکپارچه را ادغام می کند و شهرها را قادر می سازد تا عملیات را ساده کرده و تجربه کلی پارک را برای رانندگان بهبود بخشند.

داهوا همچنین فناوری شمارش محورهای توسعه یافته مستقل خود را برای عملیات بزرگراه و راه حل مشترک سفارشی سازی شده برای توزین خودکار خودرو و جمع آوری عوارض ارائه کرد. این رویکردها مدیریت کارآمد، کاهش هزینه های نیروی کار و جلوگیری از ازدحام و تداخل در عملیات عادی ترافیک را ممکن می سازد.

تسهیل پایداری ترافیک

داهوا در راستای تعهد خود به پایداری زیست‌محیطی، راه‌حل‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی را از دستگاه‌های ترافیکی همه‌جانبه تا زیرساخت‌های شارژ EV را به نمایش گذاشت. راه حل کنترل انتشار داهوا، ادغام قابلیت های هوش مصنوعی و داده های بزرگ با سیستم های ترافیک شهری، در منطقه کم انتشار یک شهر اروپایی برای کاهش آلودگی ترافیک و حمایت از انتقال آن به سمت شهری سبزتر و پایدارتر به کار گرفته شده است. علاوه بر نمایش راه‌حل‌های نوآورانه، داهوا همکاری‌های خود با شرکای اکوسیستم فناوری را برجسته کرد و راه‌حل‌های مشترک متناسب با نیازهای کاربر را به نمایش گذاشت.

به عنوان یک بازیگر کلیدی در صنعت، از داهوا دعوت شد تا بینش هایی را در مورد تجربیات موفق، روندهای فناوری و مدل های تجاری در حال تحول در بخش ITS به اشتراک بگذارد. داهوا با سالها انباشت فناوری و اقدامات در زمینه AIoT، به طور فعال بازارهای صنعت عمودی را با شرکای جهانی بر اساس سناریوها و نیازهای متفاوت در مناطق مختلف خارج از کشور گسترش می دهد.

پیشرفت در نوآوری فناوری ITS

داهوا با فناوری‌ها، محصولات و راه‌حل‌های دیجیتال به تحول و ارتقای مدیریت شهری، مدیریت ترافیک، حفاظت از محیط زیست، خرده‌فروشی، آموزش، انرژی، تولید و سایر زمینه‌ها در سراسر جهان کمک کرده است. راه حل های داهوا ITS به طور گسترده در خاورمیانه، آمریکای لاتین و آسیای اقیانوس آرام به کار گرفته شده است تا به کاهش تصادفات رانندگی و تضمین سفرهای ایمن و خوشایند مردم کمک کند.

با حرکت رو به جلو، داهوا به پیشبرد پیشرفت‌ها در نوآوری فناوری ITS، همکاری با شرکای جهانی و کمک به سیستم‌های ترافیک شهری هوشمندتر، ایمن‌تر، سبزتر و پایدارتر ادامه خواهد داد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.