همکاری دوربین رادار 360 Vision Technology Predator مزرعه خورشیدی 1 مگاواتی را ایمن می کند

علیرضا کهن
22 اردیبهشت 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

360 Vision Technology، سازنده مستقر در بریتانیا دوربین‌های مداربسته HD، رادار و حرارتی PTZ، برای ارائه فناوری دوربین‌های نظارت راداری خود به یک سایت مزرعه خورشیدی در Ross-on-Wye، Herefordshire انتخاب شده است.

دوربین رادار Predator

سایت مزرعه خورشیدی که قادر به تولید 1 مگاوات برق است، توسط VARTEC EPC Limited برای Lowther Renewables Ltd ساخته شد تا به جبران ردپای کربن شرکت مادر خود، AJ Lowther & Son Ltd، که طیف وسیعی از فلزکاری، روکش فلزی را ارائه می کند، کمک کند. و خدمات نوسازی، از جمله سازه های فولادی که برای ساختمان های تولیدی، صنعتی، کشاورزی، تجاری و سوارکاری تهیه می شود.

با همکاری VARTEC، یک مشخصات فنی برای مزرعه خورشیدی به طور مشترک توسط کریگ کارتن، مدیر فنی و پشتیبانی مشتری 360 Vision Technology ابداع شد که در نتیجه مشخصات یک واحد دوربین رادار 360 Vision Predator مشخص شد تا کل سایت را ایمن کند.

راه حل محیطی مقرون به صرفه

واحد دوربین رادار 360 Vision Predator مستقر شده، فناوری رادار را با دوربین Predator 1080p HD ادغام می‌کند تا راه‌حل نظارت مقرون‌به‌صرفه و وسیعی را ارائه دهد.

با قابلیت نظارت ثابت تا شعاع 200 متر / قطر 400 متر، این یک راه حل بسیار موثر برای ایمن سازی سایت مزرعه خورشیدی ارائه می دهد، در حالی که هزینه ها را در مقایسه با راه حل های دوربین مدار بسته سنتی به حداقل می رساند، و تنها یک واحد رادار/دوربین مورد نیاز است.

نصب دوربین های مدار بسته

کریگ واردی، مدیر عامل VARTEC می‌گوید: « موقعیت دورافتاده این سایت در حومه شهر، همراه با شیب قابل توجه و نقاط دسترسی متعدد در امتداد محیط آن، چالش‌های زیادی را ایجاد کرده است.

انرژی‌های تجدیدپذیر پایین‌تر به پوشش کل مزرعه خورشیدی نیاز داشتند و معمولاً به چندین دوربین امنیتی سنتی برای ارائه پوشش نظارتی کافی نیاز داشت که بسیار گران تمام می‌شد. با این حال، ما توانستیم نیاز به نصب چندین دوربین نظارتی را با مشخص کردن تنها یک واحد دوربین رادار 360 Vision Predator برای پوشش همان منطقه رد کنیم. ”

تشخیص اشیا

رادار Predator که برای کاربردهایی طراحی شده است که در آن تشخیص و ردیابی اجسام متحرک با ناحیه وسیع مورد نیاز است، رادار Predator در همه حالات آب و هوایی (باران، مه، برف، مه) کار می‌کند و با اسکن 360 درجه دو بار در هر ثانیه، محافظت بی‌وقفه را فراهم می‌کند تا بتواند تا حد امکان شناسایی و ردیابی خودکار را انجام دهد. 40 جسم همزمان

” در سایت، با شناسایی یک شی توسط دوربین رادار Predator، یک فعال سازی زنگ هشدار از طریق یک ماژول I/O به NX Witness VMS ارسال می شود .”

تصویری و صوتی زنده و ضبط شده

NX Witness این زنگ هشدار را به پلتفرم مدیریت هشدار Sentinel در مرکز عملیات امنیتی Doncaster (DSOC) ارسال می‌کند، جایی که آلارم‌ها اولویت‌بندی می‌شوند و شواهدی برای رویدادها بازیابی می‌شوند. این به اپراتورها ویدیو و صدای زنده و ضبط‌شده را ارائه می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد تا در مورد علت هشدار سریع و دقیق تصمیم بگیرید .”

” اپراتورها از طریق اقدامات دستی و خودکار از پیش تعریف شده، بر اساس علت، هدایت می شوند تا از واکنش سریع به وضعیت اطمینان حاصل کنند. کل فرآیند کنترل هشدار به طور کامل مورد بازرسی قرار می گیرد و امکان تجزیه و تحلیل بیشتر و گزارش دهی پس از هشدار را فراهم می کند .”

فعال سازی بلادرنگ

DSOC هر گونه فعال سازی تهدید را در زمان واقعی تشخیص می دهد، پاسخ می دهد و گزارش می دهد، به این معنی که مزرعه خورشیدی محافظت می شود و بلافاصله از هر گونه مشکل امنیتی آگاه است.

در DSOC، همه فعال‌سازی‌های هشدار دوربین رادار Predator بر روی صفحه نمایش پوشانده می‌شوند تا به اپراتور اطلاع دهند که یک مزاحم شناسایی شده است، و تصاویر ردیابی به طور خودکار برای تأیید بصری به صفحه اپراتور ارسال می‌شوند، در حالی که جسم به طور مداوم و خودکار ردیابی می‌شود، هر چه باشد. مسیر در محل

پراکنده کردن تهدیدات

در راستی آزمایی تهدید هشدار، اپراتورهای DSOC داده های ویدئویی را تجزیه و تحلیل می کنند تا تصمیمی آگاهانه بگیرند. برای تماس با پلیس، یک دارنده کلید یا OCTAGA، هرفورد (سرویس نگهبانی نگهبانی نگهبانی نگهبانی نگهبانی کلیدی که در صورت بروز حادثه ای که نیاز به حضور دارد، پاسخ می دهد).

دوربین رادار Predator با ارائه یک بازدارنده اضافی و اجتناب از نیاز به حضور فیزیکی در سایت برای هر فعال سازی، دارای قابلیت نور سفید LED یکپارچه است تا به تأیید و پراکنده کردن تهدیدها در ساعات تاریکی کمک کند.

NX Witness VMS مبتنی بر ابر

آنتونی لاوتر از شرکت Lowther Renewables می‌گوید: « از زمان نصب، سیستم دوربین مبتنی بر رادار نصب‌شده VARTEC بدون مشکل کار می‌کند و به لطف تأیید بصری DSOC هیچ هشدار کاذبی وجود نداشته است ».

علاوه بر DSOC، نظارت بر سایت و رویدادها همچنین می‌تواند از طریق یک NX Witness VMS مبتنی بر ابر انجام شود، که در آن ویدئو و داده‌های ارسال شده از راه دور قابل دسترسی هستند و بینش زنده از طریق یک رابط گرافیکی غنی از دسکتاپ قابل مشاهده هستند.

راه حل نظارت امنیتی بدون خطا

کریگ واردی می‌افزاید: « با استفاده از قابلیت‌های منحصربه‌فرد دوربین رادار Predator فناوری 360 Vision، ما توانستیم یک راه‌حل نظارت امنیتی بدون خطا ارائه دهیم و در عین حال با استفاده از یک واحد رادار، در مقابل چندین واحد رادار سنتی، در هزینه سرمایه مشتری صرفه‌جویی کنیم. دوربین های ویدئویی که در غیر این صورت برای ایمن سازی این سایت بزرگ مزرعه خورشیدی مورد نیاز بود .»

کریگ کارتن از فناوری 360 ویژن می‌گوید: « ما بسیار خوشحالیم که توانسته‌ایم از VARTEC و Lowther Renewables حمایت کنیم تا راه‌حلی مؤثر برای چالش نظارت بر منطقه وسیع آن‌ها در سایت مزرعه خورشیدی به دست آوریم. »

راه حل های دوربین رادار

در سرتاسر جهان، راه‌حل‌های نوآورانه دوربین راداری ما از برنامه‌های کاربردی با امنیت بالا، ایمنی و مدیریت سایت، از حفاظت از مرزهای ملی تا حفاظت از سایت‌های تجاری و تجاری پشتیبانی می‌کنند .»

” این پروژه مزرعه خورشیدی 5 هکتاری بر قابلیت نظارت بسیار موثر محدوده دوربین رادار Predator تاکید می کند .”

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.