سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 72 ساعت می باشد. چنانچه 72 ساعت از خرید شما گذشته باشد، ما نمی توانیم به شما بازپرداخت کامل هزینه و یا خدمات تعویض ارائه دهیم.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.

موارد غیر قابل برگشت :

  • کلیه محصولات فاقد گارانتی و دارای ضمانت اصالت کالا
  • محصولات دارای گارانتی شرکتی که پلمب محصول مخدوش شده است
  • لوازم الکترونیکی حساس مانند هارد و سنسورهای حساس

شرایط عودت کالای خریداری شده : 

برای تکمیل عملیات عودت کالا، ارائه فاکتور خرید و هماهنگی پیش از عودت الزامی می باشد. بدیهی است که در صورت عدم هماهنگی و عدم ارسال فاکتور خرید از ارائه خدمات معذور می باشیم

پس از دریافت و بازرسی کالای عودتی شما، ایمیلی و یا پیامکی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.

در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می شود و اعتباری به طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما، در مدت معینی از روزکاری اعمال می شود.

چنانچه در مدت معین شده بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، می بایست مشخصات حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید. بعضا به دلیل حسابرسی های مالی ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پرداخت شود.