فناوری داهوا، یک ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل AIoT مبتنی بر ویدئو، اخیراً راه‌حل شبکه یکپارچه، سریع، کارآمد و ایمن خود – راه‌حل شبکه ابری Dahua را ارتقا داده است.

این شبکه‌های دوربین مداربسته و فناوری اطلاعات را در یک پلتفرم ادغام می‌کند، راه‌اندازی آسان و سریع شبکه را ارائه می‌دهد، توپولوژی شبکه تولید شده به صورت خودکار و ویژگی‌های مدیریت غنی و همچنین امنیت شبکه ۲۴ ساعته را ارائه می‌دهد که پیکربندی و نگهداری شبکه را آسان می‌کند و بر اساس سناریوهای کاربران آدرس‌دهی می‌کند. نیازهای امنیتی

یک شبکه:

شبکه های یکپارچه دوربین مدار بسته و فناوری اطلاعات

این راه حل هوشمند تمام محصولات شبکه از جمله سوئیچ شبکه، نقطه دسترسی بی سیم، روتر سازمانی، و پل بی سیم را در DoLynk Care، یک پلت فرم مبتنی بر ابر که می تواند IPC، PTZ، NVR، XVR، Alarm، ویدئو مخابره داخل ساختمان و غیره را نیز مدیریت کند، ادغام می کند. دستگاه ها این یک راه حل جامع است که هر دو شبکه دوربین مدار بسته و فناوری اطلاعات را با هم ترکیب می کند و هزینه های استقرار و نگهداری را کاهش می دهد.

علاوه بر این، این راه حل با دستگاه های شخص ثالث که در توپولوژی شبکه با نمادها، آدرس MAC و سایر اطلاعات مرتبط نمایش داده می شوند، سازگار است.

استقرار سریع:

راه اندازی آسان و سریع شبکه

با استفاده از این راه حل، دستگاه ها را می توان به سادگی با اسکن یک کد QR از طریق برنامه تلفن همراه یا انجام واردات تکی/دسته ای دستگاه در پلتفرم وب، اضافه کرد. کاربران همچنین می توانند کد QR کنترلر را اسکن کنند تا همه دستگاه های شبکه را به شبکه ابری متصل کنند. علاوه بر این، ادغام آن با DoLynk Care تولید خودکار توپولوژی مربوطه را بر اساس دستگاه های شناسایی شده در شبکه امکان پذیر می کند.

از پیکربندی از راه دور عملکردهای دستگاه، از جمله راه اندازی مجدد، ارتقاء، پشتیبان گیری، بازیابی پشتیبانی می کند.

از پیکربندی از راه دور عملکردهای دستگاه، از جمله راه‌اندازی مجدد، ارتقا، پشتیبان‌گیری، بازیابی، STP، VLAN، تجمع پیوندها، محافظت از حلقه و غیره پشتیبانی می‌کند. همچنین امکان پرش بدون رمز عبور از ابر به وب دستگاه را برای اجرای عملکردهای پیشرفته‌تر فراهم می‌کند.

تعمیر و نگهداری کارآمد:

نگهداری شبکه با استفاده از توپولوژی تولید شده خودکار و توابع غنی

داشبورد داده پلت فرم ابری داده های گرافیکی وضعیت بلادرنگ دستگاه های متصل در شبکه را نشان می دهد. این سیستم تشخیص سلامت با یک کلیک را پشتیبانی می کند که می تواند همه دستگاه ها را بررسی کند و راهنمای عیب یابی حرفه ای را تنها با یک کلیک یک دکمه ارائه دهد.

همچنین آلارم های بلادرنگ را ارائه می دهد که در صورت بروز خطا بلافاصله اپراتور را مطلع می کند. کاربران همچنین گزینه ای دارند که به نصب کنندگان اجازه می دهد دستگاه را به آنها تحویل دهند یا سیستم خود را برای تعمیر و نگهداری به یک اپراتور حرفه ای بسپارند.

تضمین امنیتی:

امنیت شبکه 24/7

هر دستگاه اضافه شده دارای یک کلید رمزگذاری منحصر به فرد برای اطمینان از ایمنی هنگام دسترسی به شبکه ابری است. این راه حل همچنین پروتکل های انتقال ایمن مانند پروتکل امنیتی ارتباطی شبکه TLS برای رمزگذاری داده ها و SHA256 برای الگوریتم هش رمزنگاری بسیار ایمن را پیاده سازی می کند که محافظت قابل اعتماد در برابر حملات brute-force را تضمین می کند.

 

این راه حل پروتکل های انتقال امن مانند پروتکل امنیتی ارتباط شبکه TLS را پیاده سازی می کند

یک احراز هویت پورتال موثر نیز برای شناسایی و تأیید کاربران در شبکه وجود دارد که امنیت و قابلیت اطمینان شبکه را تا حد زیادی افزایش می دهد.

راه حل جامع شبکه ابری همه جانبه

به طور کلی، راه حل شبکه ابری داهوا یک راه حل جامع شبکه ابری همه جانبه است که مزایای زیادی هم برای کاربران و هم برای نصب کنندگان فراهم می کند و تجارت را آسان تر و راحت تر می کند.

این یک شبکه یکپارچه، استقرار سریع راه حل، تعمیر و نگهداری کارآمد و امنیت شبانه روزی را ارائه می دهد و برای برنامه های مختلف مانند فروشگاه ها، دفاتر، دانشگاه ها و هتل ها ایده آل است.