سری AX HOME

سری AX HOME هایک ویژن مبتنی بر تعهد هایک ویژن برای ارائه سیستم های هشدار پیشرفته و قابل اعتماد است که هم مقرون به صرفه و هم کاربر پسند هستند.

دارای گواهینامه مطابق با استانداردهای اروپایی برای سیستم‌های هشدار مزاحم EN درجه 2 است، سیستم حفاظتی قوی را برای صاحبان خانه تضمین می‌کند که برخی از استانداردهای صنعت سخت‌گیرانه جهان را برآورده می‌کند.

همچنین بسیاری از نگرانی‌های رایجی را که مردم در مورد سیستم‌های هشدار خانگی دارند، برطرف می‌کند: انرژی کارآمد است، از داده‌های سلولی بسیار کمی استفاده می‌کند، و یادگیری و استفاده از آن ساده است.

ویژگی ها

  • ادغام امنیت پیشرفته

سیستم AX HOME از طریق پشتیبانی از پروتکل دسترسی به چیزهای باز (OTAP) که استقرار آسان، مقیاس‌پذیری، احراز هویت دو طرفه، رمزگذاری داده‌ها و راندمان انتقال بالا را ارائه می‌دهد، امکان ادغام یکپارچه با دستگاه‌ها و سیستم‌های شخص ثالث را فراهم می‌کند.

  • انرژی بالا و مقرون به صرفه

این سیستم با مصرف روزانه 0.05 کیلووات ساعت بسیار کارآمد انرژی و مقرون به صرفه است. پلت فرم میکروکنترلر (MCU) سیستم و پشتیبانی OTAP استفاده از داده های سلولی را کاهش می دهد و تجربه عملکرد روان تری را ارائه می دهد. با حداقل 12 ساعت زمان آماده به کار، صاحبان خانه می توانند حتی در زمان قطع برق نیز مطمئن باشند.

  • راه اندازی و نگهداری بدون دردسر

این محصول دارای طراحی کشویی کاربر پسند است که نصب آن را بسیار آسان می کند. هزینه نگهداری کم با دسترسی و سهولت خرید باتری های AA تکمیل می شود. پیکربندی از طریق وب و برنامه های تلفن همراه ساده شده است. کاربران می توانند وضعیت را از راه دور از طریق برنامه Hik-Connect بررسی کنند، در حالی که نصب کنندگان می توانند از Hik-Partner Pro برای نگهداری از راه دور سیستم از طرف مشتریان خود استفاده کنند.

  • فعال سازی فوری با plug & play

این سری محصولات همراه با دستگاه‌هایی است که از قبل به کنترل پنل متصل شده‌اند و خارج از جعبه کار می‌کنند. کاربران به سادگی کنترل پنل را فعال می کنند تا بدون زحمت از سیستم کامل لذت ببرند.

  • رابط های برنامه کاربر پسند

برنامه Hik-Connect دارای جادوگران بصری است که به کاربران کمک می کند پیکربندی های لازم را به سرعت انجام دهند. پاک کردن نمادهای ناوبری، کارکرد سیستم را آسان می کند.