Omnilert، پیشگام در راه حل های تیراندازی فعال، امروز از انتشار نسل سوم سیستم تشخیص تفنگ بصری با هوش مصنوعی خود خبر داد که دارای پیشرفت های قابل توجهی است که برای پیشرفت بیشتر موثرترین سیستم تشخیص اسلحه در صنعت طراحی شده است.

تشخیص تفنگ Omnilert

Omnilert Gun Detect به عنوان تنها راه حل برای ارائه ترکیبی منحصر به فرد از تشخیص، تأیید، فعال سازی و اعلان، از صدها مدرسه، دانشگاه، بیمارستان، ساختمان های خرده فروشی و تجاری و سایر امکانات سازمانی و پردیس ها در سراسر کشور محافظت می کند.

پیشرفت‌های ایجاد شده در این نسخه جدید، رهبری فناوری شرکت را با کارایی سخت‌افزار، مدیریت سازمانی و دقت تشخیص اسلحه افزایش می‌دهد.

سرعت و دقت

مشتریان امروزی فناوری پشت تشخیص اسلحه بصری با هوش مصنوعی را بهتر درک می‌کنند و چیزی بیش از تشخیص و راستی‌آزمایی می‌خواهند؛ آن‌ها همچنین به دقت مدل‌ها و نحوه آموزش آن‌ها و همچنین قابلیت‌هایی که سیستم می‌تواند در کل ارائه دهد توجه دارند. دیو فریزر، مدیر عامل Omnilert گفت: حادثه تیراندازی فعال .

این محصول جدید قابلیت‌های اصلی Omnilert Gun Detect را افزایش می‌دهد تا مشتریان را با لایه‌ای از فناوری که می‌تواند سلاح‌ها را با سرعت و دقت شناسایی کند و به دنبال آن پاسخی جامع و خودکار ایجاد کند، تقویت می‌کند .

شناسایی و پاسخ فوری

کریس گرولنک، موسس و مدیر پروژه پیشگیری از تیراندازی فعال، گفت: « ما نمی‌توانیم راه خود را برای خروج از این تراژدی‌های تیراندازی فعال پاسخ دهیم .

اولین خط دفاعی ما باید پیشگیری باشد و با توانایی Omnilert برای شناسایی فوری یک اسلحه در داخل یا خارج از یک مرکز، این می تواند برای اولین پاسخ دهندگان زمان مورد نیاز قبل از شلیک گلوله را برای اطمینان از بهترین نتایج ممکن فراهم کند .

نرم افزار تشخیص تفنگ بصری مبتنی بر هوش مصنوعی

Omnilert Gun Detect یک نرم افزار تشخیص اسلحه بصری مجهز به هوش مصنوعی است که با استفاده از دوربین های امنیتی موجود، نظارت 24/7 قابل اعتماد تهدیدات اسلحه را ارائه می دهد.

این سیستم می‌تواند یک سلاح را در کسری از ثانیه شناسایی کند، Omnilert Monitoring می‌تواند در کمتر از سه ثانیه تأیید کند و سپس یک پاسخ را تنها در دو ثانیه دیگر فعال کند که می‌تواند شامل اعزام پلیس، قفل کردن درها، به صدا درآوردن آلارم‌ها و خودکار کردن سایر پاسخ‌ها باشد. به افراد آسیب دیده اطلاع دهید و جان ها را نجات دهید. 

مانیتورینگ Omnilert می تواند در کمتر از سه ثانیه تأیید کند و سپس پاسخ را تنها در دو ثانیه دیگر فعال کند.

آگاهی از موقعیت

یکی از قابلیت های منحصر به فرد این سیستم این است که هم تصاویر ثابت و هم یک کلیپ ویدیویی کوتاه را هنگام شناسایی تهدید ارسال می کند تا زمینه بیشتری را برای پرسنل امنیتی و اولین پاسخ دهندگان فراهم کند.

در طول یک رویداد، همچنین می تواند آگاهی موقعیتی مداوم در مورد مکان و جزئیات تیرانداز ارائه دهد، بنابراین می توان تصمیمات مهم را بر اساس به موقع ترین داده ها اتخاذ کرد.

پیشرفت هایی در Omnilert Gun Detect

با نسل سوم این سیستم، Omnilert چندین پیشرفت کلیدی را اضافه کرده است که فناوری تشخیص اسلحه بصری با هوش مصنوعی موثر، کارآمد و دقیق را به مشتریان ارائه می دهد که می تواند به راحتی به عنوان یک لایه حیاتی از تلاش های امنیتی کلی آنها اضافه شود.

راندمان سخت افزاری برتر

معماری هوش مصنوعی Omnilert Gun Detect برای افزایش عملکرد 10 برابری برای هر پردازنده گرافیکی معین نسبت به معماری اصلی خود بهینه شده است و امکان پردازش جریان های دوربین بیشتری را در هر سرور فراهم می کند. مزایای این پیشرفت ها عبارتند از:

  • هزینه های سخت افزاری کمتر برای مشتریان
  • پردازش با کارایی بالا بر روی پلتفرم‌های GPU و سرور بسیار در دسترس، کالایی.
  • (55) پخش جریانی دوربین 1080P با سرعت 15 فریم بر ثانیه در NVIDIA RTX 4060 استاندارد قابل دستیابی است.
  • کارایی معماری برای اطمینان از پردازش ویدیو با نرخ فریم بالا، ارائه 3 تا 5 برابر فرصت‌های بیشتر برای شناسایی یک تفنگ در هر ثانیه در مقایسه با سایر راه‌حل‌های موجود در بازار.
  • عملیات سیستم با نرخ فریم ارائه شده در زمان واقعی انجام می‌شود و جریان‌های نرخ فریم متغیر را از 1 فریم بر ثانیه تا 30 فریم در ثانیه بدون هیچ گونه تاخیری در قابلیت تشخیص پردازش می‌کنند.
  • سازگاری دوربین PTZ (پان، شیب، زوم) به دلیل تجزیه و تحلیل نرخ فریم در زمان واقعی.

مدیریت بهتر سازمانی

پیشرفت‌های جدید خوشه‌بندی در Omnilert Gun Detect استقرار سازمانی را در ده‌ها هزار دوربین در هزاران سایت و سرور قابل مدیریت از یک کنسول مرکزی تضمین می‌کند. مزایای این عبارتند از:

  • مدیریت ساده استقرارهای بزرگ در مناطق مدرسه، سیستم های مراقبت های بهداشتی، و در کل شرکت های خرده فروشی، تجاری، دولتی و شرکتی.
  • به راحتی امکان استقرار سرورهای رک متمرکز و متراکم را در مراکز داده به سرورهای غیرمتمرکز سطح سایت یا نصب تجهیزات یا ترکیبی برای تطبیق انواع توپولوژی های شبکه فراهم می کند.

بهبود دقت تشخیص

مدل شبکه عصبی Omnilert Gun Detect در سی و هشتمین بازبینی خود با یادگیری و اصلاحات مداوم از ویدیوهای ارگانیک انتخاب شده از طریق استقرار مشتری در دنیای واقعی در طی پنج سال توسعه و تنظیم دقیق خود است. 

این دقت در صنعت در مقایسه با راه‌حل‌های ایجاد شده از مجموعه داده‌های تصویری که به صفحه‌نمایش‌های مصنوعی/سبز یا داده‌های شبیه‌سازی شده برای آموزش که مصنوعاتی را تولید می‌کنند که در زندگی واقعی یافت نمی‌شوند متکی هستند، بی‌نظیر است. این رویکرد توانایی سیستم را برای تنظیم یا تشخیص تفاوت بین اشیاء کاهش می‌دهد، که منجر به مثبت کاذب بالاتر، نویز بیشتر و بار عملیاتی قابل توجه صرف نظر از اینکه چه کسی عملکرد تأیید را انجام می‌دهد، می‌شود. 

این رویکرد توانایی سیستم را برای تنظیم یا تشخیص تفاوت بین اشیاء کاهش می دهد و در نتیجه مثبت کاذب بالاتری دارد.

مدل هوش مصنوعی داده محور

در مقابل، مدل اختصاصی هوش مصنوعی مبتنی بر داده Omnilert به سادگی اشیاء را با پایگاه داده تصاویر تفنگ شناخته شده مقایسه نمی کند. این فیلم بر اساس فیلم‌های ویدئویی خامی است که مستقیماً از دوربین‌های امنیتی در تنظیمات مختلف زندگی واقعی در سراسر جهان گرفته شده است و پیچیدگی‌های واقعی و تفاوت‌های ظریف محیط‌های روزمره مانند تغییر شرایط نوری به رفتارهای انسانی خاص را منعکس می‌کند.

این امر دقت تشخیص و کارایی بالاتر در پردازش را تضمین می کند که منجر به نیازهای سخت افزاری کمتر می شود.