هایک ویژن، تولیدکننده و عرضه‌کننده محصولات امنیتی و راه‌حل‌های مشهور جهان که ترکیبی ایده‌آل از کارایی بالا و ارزش فوق‌العاده را ارائه می‌دهد، از راه‌اندازی آتی سری جدید NVR 5.0 خود، نسل بعدی فناوری ضبط ویدیوی تحت شبکه خبر می‌دهد.

با تکیه بر موفقیت نوآوری هایک ویژن NVR، سری جدید NVR 5.0 با ادغام یکپارچه قابلیت های هوش مصنوعی (AI) و اینترنت اشیا (AIoT) سیستم های امنیتی سنتی را متحول می کند.

نسل بعدی NVR سری 5.0

یک وبینار در روز پنج‌شنبه، 9 می، تمام ویژگی‌های نوآورانه سری NVR 5.0 را با پیشنهادات ویژه برای شرکت‌کنندگان ثبت‌نام پوشش خواهد داد.

شرکت‌کنندگان در وبینار که بعد از آن نظرسنجی Kahoot را انجام می‌دهند، شانس دریافت آیفون 15 رایگان یا NVR سری M را خواهند داشت. شرکت‌کنندگان در وبینار نمایندگی از 50 درصد تخفیف بر روی دستگاه‌های NVR منتخب سری M تا 31 مه برخوردار خواهند شد (محدودیت 10 دستگاه برای هر فروشنده).

جان شیائو، معاون بازاریابی هایک ویژن ایالات متحده، گفت: « نسل جدید بعدی ما سری 5.0 معیارهای جدیدی را در فناوری ضبط ویدیوی شبکه تعیین می کند . سری 5.0 کاربران را با هوش، کارایی و کنترل بی سابقه ای بر روی سیستم های ویدئویی خود توانمند می کند .

مزایای سری جدید NVR 5.0

NVR های سری 5.0 به عنوان یک هاب مرکزی محوری عمل می کنند و یک پلت فرم هوشمند و برنامه های کاربردی مبتنی بر سناریو را ارائه می دهند و عصر AIoT را آغاز می کنند. این NVR های نسل بعدی به گونه ای طراحی شده اند که کارایی، نوآوری و سهولت استفاده بی نظیری را در اختیار کاربران قرار دهند.

پنج مزیت اصلی سری جدید NVR 5.0 عبارتند از:

  • عملیات بصری برای بینش در زمان واقعی: دوران رابط های مدیریتی پیچیده گذشته است. سری 5.0 دارای یک رابط کاربر پسند با نماهای متناسب و سوئیچینگ خودکار است که وضوح و سهولت درک را در زمان واقعی ارائه می دهد.
  • انقلابی در جستجوی ویدیو با فناوری‌های هوشمند: سری NVR 5.0 عملکردهای جستجوی هوشمند و جستجوی Acu را معرفی می‌کند و زمان جستجو را به‌طور قابل توجهی به چند ثانیه کاهش می‌دهد. ویژگی‌ها عبارتند از جستجوی فریم به فریم، ناوبری مبتنی بر رویداد، و فیلتر کردن هدف خاص، افزایش کارایی عملیاتی.
  • مدیریت زنگ هشدار متمرکز برای پاسخگویی فوری: مرکز رویداد یکپارچه NVR های سری NVR 5.0 مدیریت، جستجو و پیکربندی هشدار را ساده می کند و پاسخ های سریع و موثر به حوادث امنیتی را امکان پذیر می کند.
  • نوآوری با حفاظت هوشمند: حفاظت محیطی خودآموز سری 5.0 هشدارهای کاذب و ورودی دستی را به حداقل می رساند و با موتور استنتاج تعبیه شده خود نظارت دقیق تر و دقیق تری را تضمین می کند.
  • توابع همگرا برای کنترل جامع: از راه حل یکپارچه برای ویدیو، صدا، زنگ هشدار و کنترل دسترسی با NVR های سری 5.0 NVR لذت ببرید.