هایک ویژن جدیدترین نسل از محصولات امنیتی آنالوگ Turbo HD خود را معرفی کرد.

Turbo HD 8.0 یک تجربه امنیتی جامع تر و تعاملی را برای کاربران فراهم می کند و آنها را قادر می سازد محیط امنیتی بصری خود را تقویت کنند.

چهار نوآوری اصلی

Turbo HD 8.0 انقلابی شامل چهار نوآوری اصلی است که ارتباط بی‌درنگ، محافظت از ویدیوی 180 درجه و دید در شب را به اوج جدیدی می‌رساند.

این پیشرفت‌ها دامنه محصولات Turbo HD را با قابلیت‌های صوتی دو طرفه، دوربین‌های دو لنز جمع‌وجور با فناوری دوخت و قابلیت Smart Hybrid Light در کل طیف دوربین‌های Turbo HD گسترش می‌دهد.

همچنین یک DVR پیشرفته پیشرفته سری حرفه ای با AcuSense را معرفی می کند.

صدای دو طرفه TVI

 دوربین‌های جدید Turbo HD 8.0 دارای قابلیت صدای دو طرفه هستند که آن‌ها را برای استفاده در سناریوهای مختلف ارتباطی بی‌درنگ، مانند نرده‌ها و دستگاه‌های اینترکام خانه به در، مناسب می‌سازد.

به دلیل کاهش هوشمند نویز که صدای انسان را با فیلتر کردن صداهای محیطی جدا می کند، مکالمات شفاف هستند.

بلندگوهای پرقدرت 2W تضمین می کنند که کیفیت صدا قوی و فراگیر است

بلندگوهای پرقدرت 2W تضمین می کنند که کیفیت صدا قوی و فراگیر است. در همین حال، مردم می توانند به راحتی در فواصل طولانی صحبت کنند، زیرا به دلیل سخاوتمندانه وانت 3 متری اینترکام و پیکاپ بزرگتر 5 متری در انتهای راه دور استفاده می شود.

دوربین های جمع و جور با لنز دوگانه با فناوری دوخت

Turbo HD 8.0 دوربین جدیدی با لنز دوگانه معرفی می کند که از فناوری های اختصاصی دوخته شده با تصویر برای ارائه تصاویر بدون درز و 180 درجه استفاده می کند.

این تصاویر به دلیل داشتن دیافراگم بزرگ F1.0 و سنسورهای با حساسیت بالا در تمام اوقات شب و همچنین روز زنده و رنگارنگ باقی می مانند.

دوربین جدید همچنین طراحی جمع و جورتری را معرفی می کند. این باعث می‌شود دوربین جدید محتاط‌تر باشد و از نظر زیبایی برای مشاغل کوچک و متوسط ​​مناسب‌تر باشد.

نور هیبریدی هوشمند

حتی با استفاده از دوربین های پیشرفته Smart Hybrid Light می توان تصاویر بهتری در شب گرفت

با استفاده از دوربین‌های Smart Hybrid Light با فناوری ColorVu، دیافراگم بزرگتر F1.0، زمان روشن شدن نور تکمیلی، لنز سوپر کانفوکال و حسگر BSI با حساسیت بالا، می‌توان حتی تصاویر بهتری در شب گرفت.

هوش ارتقا یافته با DVR پیشرفته سری حرفه ای

طیف جدید Turbo HD 8.0 شامل یک DVR پیشرفته سری حرفه ای با AcuSense است. این پشتیبانی کانال هوشمند را گسترش می دهد و عملکرد را برای حفاظت محیطی بهبود می بخشد. همچنین فناوری‌های هوشمند از جمله تشخیص چهره، تشخیص حرکت 2.0 و حفاظت محیطی را در یک دستگاه DVR برای الزامات امنیتی متنوع ادغام می‌کند.

DVR جدید به زودی به‌روزرسانی می‌شود تا عملکرد AcuSearch را شامل شود و جستجوی هدف دقیق را با یک کلیک برای بهبود کارایی جستجوی ویدیو امکان‌پذیر می‌سازد.

ارزش ها و تجربیات جدید

محصولات انقلابی HD Turbo 8.0 جدیدترین نمونه از تعهد هایک ویژن به نوآوری و توسعه دائمی فناوری هستند. در سال 2018، فناوری های ColorVu و AcuSense برای ارائه تصویربرداری رنگی 24/7 و تشخیص هوشمند معرفی شدند.

سال بعد، آلارم‌های PIR Live Guard در Turbo HD X اضافه شدند. هایک ویژن به نوآوری در فناوری ادامه خواهد داد تا در آینده ارزش‌ها و تجربیات جدیدی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.