هایک ویژن، یک تولید کننده و عرضه کننده محصولات امنیتی و راه حل های پیشگام در جهان که ترکیبی ایده آل از عملکرد بالا و ارزش فوق العاده را ارائه می دهد، مجموعه دوربین های خود را با افزودن دوربین های جدید Stealth Edition با محفظه های مشکی گسترش می دهد.

دوربین‌های جدید زیبایی را با مجموعه‌ای از ویژگی‌های نوآورانه مانند 24 ساعته تمام رنگی با ColorVu و هوش مصنوعی تشخیص انسان و وسیله نقلیه با AcuSense ترکیب می‌کنند.

جان شیائو، معاون بازاریابی هایک ویژن، گفت : ” هایک ویژن از رونمایی از دوربین‌های جدید Stealth Edition برای جشن سال نو خوشحال است. این دوربین‌ها دارای روکش‌های مشکی براقی هستند که زیبایی‌شناسی را با نوآوری‌ها، مانند فناوری ویدئویی پیشگامانه هوش مصنوعی، همراه می‌کند .”

« افزوده‌های مورد انتظار به مدل‌های Stealth شامل گلوله پانورامیک ColorVu 8 مگاپیکسلی و برجک هشدار صوتی 8 مگاپیکسلی و نور بارق ColorVu است که نماهای پانوراما و هشدارهای بی‌درنگ را همراه با فناوری ColorVu ما ارائه می‌کند، همه در پوشش‌های مشکی براق. »

دوربین های جدید نسخه Stealth

چیزی که در مورد این دوربین ها قابل توجه است، فقط پوشش مشکی جدید و براق آنها نیست، بلکه ادغام یکپارچه آنها برای برنامه ها و محیط های متنوع، مانند ساختمان های تجاری، اقامتگاه ها یا سایر برنامه ها است.

با معرفی چندین دوربین جدید Stealth Edition در سه ماهه اول سال 2024، هایک ویژن با مجموع 22 SKU دوربین دارای پوشش مخفی، همراه با زیبایی شناسی با فناوری های با کارایی بالا مانند نمای پانوراما، AcuSense و ColorVu در صنعت پیشرو است.

تکنولوژی پخش پیشرفته

دوربین‌های AcuSense Dome 4 مگاپیکسلی و دوربین‌های 8 مگاپیکسلی Stealth Edition وضوح باکیفیتی ارائه می‌کنند و تصاویری شفاف و دقیق را تضمین می‌کنند. با استفاده از فناوری DarkFighter، عملکرد استثنایی آنها در نور کم، فیلمبرداری با کیفیت بالا را حتی در شرایط نوری چالش برانگیز تضمین می کند.

طبقه بندی هدف انسان و وسیله نقلیه با یادگیری عمیق AcuSense دقت را افزایش می دهد و هشدارهای اشتباه را به حداقل می رساند. فناوری پخش جریانی پیشرفته، نمایش زنده صاف را حتی در شرایط شبکه ضعیف تضمین می کند.

این مدل ها که در برابر آب، گرد و غبار و خرابکاری مقاوم هستند، برای محیط های مختلف مناسب هستند و آنها را به انتخابی ایده آل برای امنیت ویدئویی قوی و قابل اعتماد تبدیل می کند.

تکنولوژی ColorVu

دوربین‌های شبکه 4 مگاپیکسلی ColorVu Fixed Dome، Stealth Edition، تصویری پر جنب و جوش و رنگارنگ ارائه می‌کنند و تضمین می‌کنند که تمام جزئیات، حتی در شب، دقیقاً ثبت می‌شوند.

فناوری ColorVu قابلیت‌های تصویربرداری رنگی 24/7 را با وضوح 24 ساعته تضمین می‌کند و آنها را به یک دارایی ارزشمند برای نظارت مداوم بر جزئیات کلیدی مانند رنگ خودرو و رنگ مشکوک لباس تبدیل می‌کند.

میکروفون داخلی امکان امنیت صدای بلادرنگ را فراهم می کند و با در دسترس بودن رابط صوتی و زنگ هشدار، کاربران می توانند تنظیمات خود را با توجه به نیازهای برنامه خاص سفارشی کنند.