در Intersec 2024، شرکت موتورولا ، ویدئوی هوشمند، تجزیه و تحلیل قدرتمند، دسترسی بدون لمس، هشدار پیشرفته و راه حل های مدیریت هویت خود را به نمایش خواهد گذاشت.

این افزودنی‌های جدید به اکوسیستم ایمنی و امنیتی آن، لایه‌های بیشتری از اطلاعات حیاتی را برای کمک به سازمان‌ها برای شناسایی، تجزیه و تحلیل و واکنش بهتر به حوادث یا شرایط اضطراری روزمره ارائه می‌کند.

پدرو سیموز، معاون شرکت، امنیت ویدئو و کنترل دسترسی در موتورولا گفت: « چالش‌های امنیتی پیچیده هستند، بنابراین راه‌حل‌ها برای حل آن‌ها باید ساده و شهودی باشند .

« فناوری‌های ما با سادگی در ذهن ساخته شده‌اند و می‌توانند برای پاسخگویی به سرعت سریع تغییر تکامل یابند. آنها توسط هوش مصنوعی ساخته شده مسئولانه قدرت می گیرند که می تواند به کارکنان امنیتی در صورت نیاز به اقدام هشدار دهد، و توجه انسان را بر آنچه مهمتر است متمرکز کند .

تحقیق و توسعه و کسب

راه حل های موتورولا به تقویت ارائه امنیت فیزیکی سرتاسر خود، هم از طریق تحقیق و توسعه ارگانیک و هم از طریق خرید، از جمله خرید اخیر IPVideo، خالق سنسور هوشمند HALO، ادامه می دهد.

HALO به‌طور یکپارچه با مجموعه امنیتی Avigilon شرکت Motorola Solutions یکپارچه می‌شود و هنگامی که یک ناهنجاری مانند کیفیت هوا ضعیف یا نویز غیرمعمول تشخیص داده می‌شود، یک هشدار مستقیماً به سیستم‌های مدیریت ویدیوی Avigilon ارسال می‌کند.

نکات برجسته در Intersec 2024

راه حل های موتورولا مجموعه امنیتی Avigilon از راه حل های ابری و داخلی را که برای انطباق با تغییرات سریع در چشم انداز تهدید ساخته شده است، و همچنین دوربین های امنیتی پلتفرم باز جدید Pelco را که برای طیف گسترده ای از نیازهای امنیتی قابل تنظیم هستند، نمایش می دهد.

  • Avigilon Unity Video 8: این جدیدترین سیستم مدیریت ویدیوی داخلی (VMS) مجهز به هوش مصنوعی، قابلیت‌های مدیریتی انعطاف‌پذیر مبتنی بر ابر را برای اپراتورهای امنیتی ارائه می‌دهد. این راه‌حل همچنین از دوربین‌های H6A و H6X Avigilon با AdaptAI پشتیبانی می‌کند، مجموعه‌ای از تحلیل لبه‌های پیشرفته با توانایی تشخیص رفتار غیرعادی جمعیت، پرچم‌گذاری اختلالات شنوایی و تمایز بین زیر کلاس‌های خودرو.
  • Pelco Elevate: این سرویس جدید مدیریت دوربین و تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی مبتنی بر ابر، بینش‌های ارزشمندی را برای کاهش زمان خرابی و افزایش کارایی اپراتور به تیم‌های امنیتی و تعمیر و نگهداری ارائه می‌کند، در حالی که به طور یکپارچه با هر سیستم مدیریت ویدئویی منطبق با ONVIF جفت می‌شود.
  • Pelco Spectra Enhanced 8 Series: این آخرین تکامل در مجموعه دوربین های Spectra Pan، Tilt و Zoom (PTZ) برای ایمن سازی مناطق بزرگ ساخته شده است و دارای ویژگی Pelco Smart Analytics، یک میکروفون داخلی اختیاری و ردیابی خودکار برای کمک به شناسایی خودکار تهدیدات و تجزیه و تحلیل رویدادها

این فناوری‌ها در Intersec در غرفه‌های SA-C11 (Motorola Solutions) و S1-I20 (IPVideo) در مرکز تجارت جهانی دبی به نمایش گذاشته شده‌اند.