هایک ویژن، تولید کننده و عرضه کننده محصولات امنیتی و راهکارهای مشهور جهانی که ترکیبی ایده آل از عملکرد بالا و ارزش فوق العاده را ارائه می دهد، سری دوربین های حرارتی پیشگامانه خود را در دو وبینار که برای 26 و 28 مارس 2024 برنامه ریزی شده است، اعلام کرد.

مدل های HeatPro

این وبینارها نوید پرده برداری از جدیدترین نوآوری ها در فناوری حرارتی هایک ویژن را می دهند و شرکت کنندگان را با طیف وسیعی از ویژگی های اسطوره شکن در مجموعه راه حل های حرارتی هایک ویژن آشنا می کند.

همه شرکت‌کنندگان در وبینار می‌توانند 1 از 10 دوربین هایک ویژن Thermal HeatPro را برنده شوند. شرکت کنندگان در نمایندگی واجد شرایط 50٪ تخفیف در مدل های خاص HeatPro خواهند بود.

دوربین های حرارتی مقرون به صرفه

جان شیائو، معاون بازاریابی در هایک ویژن ایالات متحده، گفت :

” راه حل های حرارتی پیشگامانه هایک ویژن افسانه ها را در هم می شکند و دوربین های حرارتی با عملکرد بالا و مقرون به صرفه را برای فروشندگان و کاربران نهایی در سراسر ایالات متحده به ارمغان می آورد.”

جان شیائو می‌افزاید:

« با فناوری حرارتی هوشمند و یادگیری عمیق، ما می‌توانیم فراتر از طیف مرئی را ببینیم و اطمینان حاصل کنیم که هیچ تهدیدی بدون توجه به چالش‌های زیست‌محیطی شناسایی نمی‌شود. »

ویژگی های کلیدی

ویژگی های کلیدی HeatPro هایک ویژن که استاندارد جدیدی برای فناوری حرارتی ایجاد می کند:

  • لنز دو طیف دوگانه: دوربین های هایک ویژن HeatPro دارای یک لنز حرارتی و یک لنز نوری در هر دوربین هستند تا تصاویری بهینه را ارائه دهند.
  • اشیاء پنهان را کشف کنید: فناوری حرارتی با دود، مه، تاریکی یا نور پس زمینه قوی محدود نمی شود. این غیب را برای حداکثر محافظت روشن می کند.
  • تشخیص زودهنگام و هشدار: تغییرات دما را کنترل می کند و هشدارهایی را قبل از وقوع آتش سوزی برای واکنش سریع و حفاظت از دارایی ایجاد می کند.
  • فوکوس دقیق هدف: دوربین‌های HeatPro با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری عمیق، انسان‌ها و وسایل نقلیه را بدون توجه به محیط، برای بهبود کارایی هشدار به‌طور دقیق شناسایی می‌کنند.
  • فناوری مقرون به صرفه: حفاظت محیطی حرارتی هوشمند، تشخیص زودهنگام ناهنجاری دمایی، و حفاظت از دارایی همگی با قیمت رقابتی بازار در دسترس هستند.

بازخورد کاربران نهایی

راه‌اندازی دوربین حرارتی Hikvision ما به رفع این مشکلات کمک می‌کند و بررسی‌های ایمنی بیشتری را برای رویه‌های ما فراهم می‌کند. Aaron Milroy، مدیر عملیات Mission Linens، گفت :

دوربین‌ها به ما اجازه می‌دهند که خوانش دما را در کل بند مواد و نه فقط در محیط جمع آوری کنیم .

با افزایش دما، دوربین حرارتی هایک ویژن افزایش را تشخیص داده و یک رله را در پانل هشدار نفوذ فعال می کند. این یک سیگنال نظارتی را به یک ایستگاه نظارتی مرکزی خارج از محل ارسال می کند، جایی که پرسنل سپس با Mission Linen Supply تماس می گیرند تا آنها را از افزایش دما مطلع کنند.