هاب هیبریدی 4G کمپانی Ajax Systems یک پنل کنترل هیبریدی درجه 2 است که فناوری‌های ارتباطی Jeweler و Wings را که ارتباطات بی‌سیم را مدیریت می‌کند و Fibra که ارتباطات سیمی را مدیریت می‌کند، ترکیب می‌کند تا یک سیستم امنیتی قابل اعتماد و کارآمد را ارائه دهد.

این هاب هیبریدی 4G دارای سه کانال ارتباطی از جمله اتصال اترنت همراه با اتصال دو سیم کارت است که آن را بسیار متنوع و سازگار با انواع مختلف محیط ها می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های آن قابلیت پشتیبانی از ارتباطات تلفن همراه 4G است. همه اینها به سیستم امکان دسترسی از راه دور و کنترل از طریق یک برنامه تلفن همراه را می دهد.

این پنل تا 100 دستگاه را با سیم و بی سیم پشتیبانی می کند. حداکثر 50 کاربر را پشتیبانی می کند، به این معنی که چند نفر از اعضای یک خانواده یا کارمندان یک مرکز می توانند به سیستم دسترسی داشته باشند و آن را کنترل کنند. علاوه بر این، حداکثر 32 سناریو اتوماسیون را می توان ایجاد کرد که به آنها امکان می دهد عملکردهای مختلف سیستم را خودکار کنند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم Hub Hybrid 4G این است که با یک باتری 12 ولتی پشتیبان، می تواند تا 60 ساعت سیستم را در صورت قطع برق تامین کند. این تضمین می کند که سیستم به ارائه حفاظت بدون وقفه ادامه می دهد.

پروتکل فیبر

یکی از فناوری‌های ارتباطی مورد استفاده 4G Hub Hybrid با دستگاه‌ها، فیبرا است که ویژگی‌های زیر را در اختیار هاب قرار می‌دهد:

  • شامل 8 خط اتوبوس می باشد
  • به کابل 4 سیم نیاز دارد: 2 کابل برای منبع تغذیه و 2 کابل برای ارسال سیگنال
  • ارتباط دو طرفه
  • برد ارتباطی تا 2000 متر
  • توپولوژی های اتصال دستگاه سیمی: ستاره، اتوبوس و حلقه

پروتکل های جواهر و بال

هاب هیبریدی 4G همچنین از پروتکل‌های ارتباطی رادیویی اختصاصی Ajax، Jeweler و Wings استفاده می‌کند که این هاب را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • برد ارتباط بی سیم تا 2000 متر
  • انتقال آلارم در کمتر از 0.15 ثانیه
  • حداکثر 5 تکرار کننده سیگنال را می توان به دو برابر برد ارتباط بی سیم متصل کرد
  • در صورت تلاش برای پارازیت سیستم، فرکانس آن به سرعت تغییر می کند

در نهایت، 4G Hub Hybrid را می توان مانند تمام دستگاه های Ajax از راه دور کنترل و پیکربندی کرد که برای کاربران بسیار راحت و مفید است. این به آنها اجازه می دهد تا سیستم امنیتی را نظارت کنند و تغییراتی در پیکربندی سیستم از هر کجای دنیا ایجاد کنند.

در نتیجه، Ajax Systems 4G Hub Hybrid یک سیستم امنیتی خانگی بسیار قابل اعتماد است که چندین فناوری ارتباطی را برای ارائه سطح بالایی از محافظت ترکیب می کند. ویژگی های پیشرفته آن مانند پروتکل های ارتباطی Fibra، Jeweller و Wings، سازگاری با ارتباطات سیار 4G و ظرفیت آن برای پشتیبانی از 100 دستگاه، آن را به یک سیستم امنیتی قابل اعتماد و همه کاره تبدیل می کند.